pondělí 13. května 2013

Lebka - využití

Konec tohoto týdne byl pro mne tak trochu ve znamení toho, že kamarád slavil narození dcerky. Já jsem mu pro tu příležitost vyrobil obličejík malého miminka, který jsme pak připevnili na láhev 'skotské sodovky'. 

Ale to není důležité, důležitější bylo to, že jsem se pak mohl vrátit k vlastnímu 'matlání a patlání'. Tedy sculptingu. Navíc aby to nebyl návrat jen tak běžný, tak jsem i na chvilku opustil dvousložkové tmely a z krabice vytáhl SuperSculpey FIRM. 

Ještě předtím jsem si udělal otisk lebky, kterou jsem vám ukazoval minule. Přeci jen to urychlí práci, protože není třeba vše neustále dokola přeměřovat. 


  
Díky tomu se mi podařilo dovést za dva večery práci na jednom obličeji do fáze 'před zapečením'. Jedná se o fantasy a musím se přiznat, že práce s polymerovou hmotou je opravdu luxusní v tom smyslu, že se dá takřka do nekonečna opravovat a upravovat. Ovšem k dvousložkovým hmotám se vrátím jakmile budu dodělávat detaily na zapečené hlavě. Zatím nebudu říkat, co to má být - byť se to tomu již začíná podobat - ale přeci jen je možné, že se to nakonec ještě změní.



Žádné komentáře:

Okomentovat