úterý 28. května 2013

Anubis - meče

Po asi až čtvrtém přemalování mečů jsem se vrátil k první verzi - tedy použití metalických barev. Konkrétně Boltgun Metal a Chainmal od Citadel a 71062 Aluminium z řady Model Air od firmy Vallejo. Také jsem použil washe citadel. Ovšem finální rez na mečích mě ještě čeká.

Řekl bych, že by bylo asi lepší Anubise domalovat na jeden zápřah. Tím, jak jsem mězi něj vložil mantu a několik projektů týkajících se sculptingu, jsem si přeci jen asi dal od Anubise příliš velkou přestávku. Nejde ani tak o to, že bych zapomenul, jak malovat. Jde o to, že je teď mnohem obtížnější dodržet stejnou úroveň (tedy velkou) rzi a vůbec zmaru na figurce. Doufám, že se mi to podaří. Ovšem nepublikovat zde alespoň základ, obávám se, že bych meče pořád dokola přemalovával. A vzhledem k tomu, že nerad odbarvuji již jednou namalované, mohlo by se klidně stát, že by časem meče nevypadaly jako meče, ale jako nějaké bojové palice křížená s pálkou na baseball.



Žádné komentáře:

Okomentovat