středa 1. května 2013

Lebka 1:10

Původně jsem modelování lebky měl jen za cvičení 'modelování podle obrázku'. V průběhu práce jsem si ale řekl, že by možná stálo za to dát lebku i do měřítka. A protože lebek v měřítku 1/35 a podobných je spousta, tak jsem si vybral jedno z měřítek, ve kterém se vyrábějí busty. 1/10. 

Musel jsem si proto více hrát s pravítkem (což tedy mimochodem skoro nesnáším), ale snad tu jakási podoba již je. 
Všimněte si jemných vláken u hmoty Paperclay - stačí lehké zalakování...

Obličejovou část jsem začal dělat z Milliputu. Na mozkovnu jsem pak použil hmotu Paperclay. Přemýšlím, že udělám již jen horní čelist, spodní pravděpodobně ne, protože pak si udělám otisk a zkusím použít hmotu Sculpey, abych mohl lebku vypálit. V této chvíli to bohužel nejde, protože jsem jako základ (= malá kulička napíchnutá na párátku) použil tvrzený polystyrén. 

Polud se mi lebka v rámci možností povede, budu ji používat pro další práci, jelikož výhoda by byla v tom, že je v měřítku a nemusel bych si ho neustále hlídat. Proto je na fotografii vedle lebky 'kontrolní' busta křižáka 'After the Battle' (Andrea Miniatures) právě v měřítku 1:10.   


Žádné komentáře:

Okomentovat