pondělí 2. dubna 2012

Generál Thade - malování

Po začištění jsem spreji Citadel Chaos Black a Skull White bustu předstínoval. Tento proces se nazývá 'Zenithal Lighting'. Použil jsem ten nejjednodušší způsob - tedy jen nanesení samotného základu. Ve své podstatě je to jinak teprve první krok. Pokud bych chtěl dále pokračovat, použil bych v dalším kroku stříkací pistoli a místo bílé pak samotnou barvu. V tomto případě by se jednalo o světlejší hnědou. Tu bych aplikoval přímo z bodu, odkud by vycházelo hypotetické světlo.  Nakonec bych hnědou ještě zesvětlil. To jsem ale neudělal, protože jsem se rozhodl figuru nakonec namalovat štětcem.

Já jsem místo toho jen obličej Thadea nastříkal hnědou. V dalších krocích jsem již maloval štětcem světla a stíny. Použil jsem také trochu hnědého a černého washe. Ten černý do kožichu opičáka. To ještě budu muset jednou zopakovat - na fotografiích to vidět proto ještě není. Oči namaluji samostatně. Nyní jsou jen naznačené. Pak budu malovat zbroj, zejména zlaté reliéfy opic na hrudním pancíři.







Žádné komentáře:

Okomentovat