pátek 2. března 2012

Zimní kamufláž - krok první

Před samotným nanesením zimní kamufláže, resp. laku na vlasy, je potřeba (díky moudrá kniho) celý model nalakovat. Udělal jsem to a jsem zvědavý na to, jak to dopadne. Doufám že uspokojivě, protože mi v hlavě začal klíčit nápad na nějakou sci-fi bustu, případně na nějaký sci-fi model bojovníka v pořádně otlučené zbroji.

Konečně i kdyby se to nepovedlo, je to dobrý krok pro další pokrok. Základ je německá šedá (Tamyia XF-63). Jinak stavba z krabičky, doplnil jsem jen sváry mezi dělem a štítem a mezi kovovou vanou a čelem korby. Jako předlohu jsem použil obrázek na krabičce (je to tak ale i na fotografiích, modelu to chybělo). 

Fotografie nic moc, ale pokud se vám zdá kropenatá, není to fotografií, jen předstínování barvou Neutral Grey (Tamyia XF-53)

Žádné komentáře:

Okomentovat