pátek 9. března 2012

Zimní kamufláž - krok druhý - lak na vlasy


Škrábance vytvořené pomocí laku na vlasy, zde již doplněné i o klasickou malbu štětcem

Po vyzkoušení musím říci, že použití laku na vlasy je dobrá metoda, jak snadno oprýskat barvu. Stavitelé techniky to znají velmi dobře. Figurkáři možná tak moc dobře ne.

Samotná oloupání pomocí laku na vlasy, zatím bez patiny atd..


Když všechno půjde dobře, rád bych Stuga vzal s sebou na Panthers Cup. Když ho nestihnu, tak se pojedu jen podívat. Tedy doufám. Na každý pád jsem rád za další techniku vhodnou i pro malování figur. Záměrně to zkouším na relativně malém měřítku 1/48. Buldozer Komatsu je staršího data, ovšem jsem rád, že se poměrně dobře vypadá i Stug, tedy zimní kamufláž (zdaleka ještě není hotový).


Vůbec poprvé jsem tuto techniku použil při malování zvětralého sloupu někde z pouští kolem Jeruzaléma. Tenkrát jsem lak na vlasy nanášel štětcem z kalíšku, kam jsem si lak nejprve sprejem nastříkal. Přeci jen  velký rozptyl spreje by zde použít nešel. Tenkrát jsem zkoušel i další způsoby maskování, použití laku na vlasy splnilo svůj účel tenkrát nejlépe.

Žádné komentáře:

Okomentovat