čtvrtek 12. ledna 2012

Méďa Béďa

V důsledku instalace nových skříní - věcí bylo moc, dokonce tolik, že jsem i já musel uznat, že je to bordel :-) - jsem sice někam důkladně založil stříkací pistoli, ale zato jsem objevil dávno zapomenuté věci. Vedle toho, že jsem si připomenul, že se časem třeba právě v té práci s tmely i trochu zlepšuji, jsem si řekl, že by nebylo od věci se chytnout starého nápadu a zcela ho předělat. Zkrátka uvést v život.
Hračku za pár korun jsem kdysi začal předělávat na dopravní prostředek pro figurky barbarů ze světa Warhammeru. Teď si budu muset celý projekt znovu rozkreslit a Méďu Béďu více zakout do brnění. Docela se na to těším. Zajímavá práce, navíc soutěž Děčínský Minimax se blíží. A tam bych rád představil když ne tohle, tak lidojedy od Polarisu. Jenže ty teď fotit stejně nesmím (dal jsem si zákaz). Jinak bych rád řekl, že použitý greenstuff se chová stále tak, jak se choval, když jsem ho před lety (odhadem tak šest let zpět) vymodeloval.  Prostě drží tvar. Tedy alespoň něco. Navíc se mi podařilo objevit i další věci. Tedy jen tu zatracenou stříkací pistoli ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat