neděle 23. října 2011

Švadlenka, aneb jak jsem šil babčám jurtu.

Ona to tedy možná jurta není. A ve své podstatě ani není sešitá. Jde o to, že první (a jediný) steh jsem udělal z tmelu Super Sculpey FIRM. Trvalo mi to dlouho. Dost dlouho na to, abych si řekl, že to musím udělat jinak. Byť jsem si totiž již předem do jurty - také udělanou ze SuperSculpey a upečené - udělal předem díry, kde by kožený řemínek měl vést, a navíc jsem si řekl, že by jich nemělo být moc. Přeci jen jsou to postavy podivné, navíc jim určitě nevadí, když na ně táhne, takže proč to šít drobným stehem jako dvojplošník z Velké války, že? Jenže i tak těch budoucích stehů mělo být dost. Takže jsem sáhl po Magic Sculpu, který má tu dobrou vlastnost, že je lepivý než začne zasychat. Využil jsem toho a udělal stehů, co šlo (světlá šedá). Jenže pak mi došel rozdělaný tmel a tak jsem sáhl po Green Sculptu. Přeci jen je na fotce lépe vidět. Jinak rozdíl ve vlastnostech není žádný. Lepí taky tak. Je dobré ho nechat chvilku (méně než deset minut) zavadnout. Lépe se s ním pak pracuje.
Důležité je, že jurta je hotova. Možná jsem mohl na jednotlivých kusech kůže vymodelovat třeba i kusy tlap původního nositele kůže, jenže pak jsem si řekl, že by to jen odvádělo pozornost od obou dam. Či co to vlastně je zač :-). Ještě chvilku a mohou se stěhovat. Snad jen trochu zeslabím hrany. Ale ne moc, takhle se mi to docela líbí. Nechci, aby to působilo dojmem nějaké uhlazenosti, či tak nějak podobně.

Žádné komentáře:

Okomentovat