čtvrtek 6. října 2011

Figurka 1/35

Tímto příspěvkem začínám další sérii příspěvků. Tentokrát na téma skulptění vlastní figurky.  Rozhodl jsem se pro měřítko 1/35, protože mám v zásobě pár krabic figurek od firmy Dragon. Tedy pokud se mi skulptění nebude dařit podle představ, pomohu si některými díly (asi hlava a ruce) z komerčně prodávané stavebnice. Na každý pád je důležité začít.

Já začal tak, že jsem si podle obrázku udělal drátěnou kostru, na kterou jsem nanesl základní vrstvu Super Sculpey.

Dále jsem pokračoval tak, že jsem začal tvořit svalovou hmotu pomocí Magic Sculpu. Protože figurka bude oblečená, nebylo třeba příliš dopodrobna modelovat jednotlivé svalové skupiny, které nebudou vidět. Přesto je dobré je v základech udělat, protože šaty je budou kopírovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat