neděle 3. června 2012

NMM - hotovo

Ještě dnes jsem opravoval to, co se mi nelíbilo. Jenže když jsem to dělal potřetí, tak jsem si řekl, že je lepší toho nechat. Stejně to nikdy nebude takové, jaké si to představuji. Na druhou stranu však musím říci, že z toho nemám nijak špatný pocit. Než jsem NMM začal malovat, tak jsem měl obavy mnohem větší. Na první pokus to docela jde. V článku vše popíši i s tím, co se mi nepovedlo (a já si toho všiml) včetně toho, co se mi špatně dělalo. Přesto si říkám, že technika NMM je dobrá věc. Vhodnější na menší věci. Ačkoli i zde (u busty) jsem rád, že jsem se rozhodl ji vyzkoušet.
Protože jsem si během malování dělal i fotografie, tak mám sice z čeho vybírat, ovšem bere to více času, než bych myslel. Proto ještě prosím o chvilku strpení. Přikládám fotografii, abyste nemysleli, že to stále ještě nemám. Dopředu říkám, že u toho nezůstane, ovšem příště to bude jiná figurka. Nějaká od GW.


Žádné komentáře:

Okomentovat