úterý 26. června 2012

Generál Thade - kov - tentokrát nikoli NMM

Abyste si mohli udělat přímé srovnání, namaloval jsem kovy metalickými barvami. Použil jsem barvy Citadel. Konkrétně zlatou Burnish Gold a stříbrnou Chainmail na největší světla. 

Nejprve jsem si však zamaloval černo-šedou barvou původní NMM. 





Dále jsem namaloval základ smícháním hnědé (Vallejo) a zlaté v poměru 1:1. V dalším kroku jsem pak maloval světla. Nejprve samotnou zlatou, v poslední části jsem do zlaté přidal stříbrnou. Opět v poměru 1:1.

Stíny jsem pak nejprve namaloval zředěnou hnědou. Nejtemnější stíny jsem pak namaloval tak, že jsem do hnědé přidal černou.




 Pokud výsledek porovnám s tím, jak jsem zlaté ozdoby namaloval technikou NMM, tak musím říci, že rozdíl není příliš velký. Navíc se domnívám, že je to i díky tomu, že techniku NMM nemám zvládnutou tak, jak bych chtěl. Určitě má však smysl v tom pokračovat a nevzdat to. Co myslíte?

 

Žádné komentáře:

Okomentovat