úterý 8. května 2012

Hellboy III na stole

Na letošním Panthers Cupu Saša Bilibov (= Polaris Minor) ukazoval rozpracované figurky Hellboye. Bohužel se mi s ním nepodařilo více mluvit o dalších podrobnostech. 

Ten Hellboy, kolem kterého byla chapadla, nakonec do prodeje uvolněn nebyl. Snad kvůli náročnosti (= prodražení) výroby a pak navýšení ceny? Snad kvůli nějakému dalšímu z více než nepočítaných důvodů. Konečně jedná se o figurku vyslance z pekla. Ti si svůj důvod proč něco neudělat nalézají skoro tak snadno jako politikové. 

Jenže jelikož Saša z pekla není, tak do prodeje dal limitovanou edici dalšího Hellboye. Protože se jedná o omezenou edici třiceti kusů, tedy figurky, která se dostane jen na toho, na koho se dostane, zbytek má smůlu, nebudu hodnotit odlití figurky. Tedy nebudu... asi mám k peklu blíže, než bych si pomyslel, protože si neodpustím říci, že byť minulý Hellboy byl odlitý lépe, stále se nachází v jiné kategorii, než cokoli, co má na sobě nápis Finecast. 

Co naopak doznalo velkého zlepšení, je krabička. Minulá sklenička ze skla (to mi přijde jako nesmysl, z čeho jiného by sklenička asi tak mohla být, že?) byla sice hezky průhledná (snad proto, že byla právě z toho skla), ovšem profesionálněji přeci jen působí krabička s bílého kartónu s tématickou kresbou od Jana Pospíšila. Snad jediná věc, která mi tam chyběla, byl kontakt na firmu Polaris. Přeci jen by bylo vhodné, kdyby tam byla internetová adresa. Byť se jedná o sběratelskou edici, kde je psáno, že se nemůže jednat o dárek pro někoho dalšího, případně by se jen chtěl případný další zájemce podívat na další věci od Polarisu. Firmy sídlící v Praze, ČR (nj, já ale globalizaci opravdu nemusím). To bych tam já přidal. Raději se však vraťme zpět k samotné figurce.

Detaily

Ďábel je ukrytý v detailu. Je proto potřeba říci, že se Polaris lepší s každou další figurkou. Včetně výrazu tváře. Tedy on si je Hellboy podobný, byl vždy, ale nyní se i přes zmenšení (45mm) figurky skoro o dva centimetry neztratilo nic, co měl i ten předchozí. Detaily mi naopak přijdou ostřejší a jejich počet vyšší. Ostatně sami se můžete přesvědčit na fotografiích.

Shrnutí:
Název figurky: Hellboy (III.)
Velikost:           45 mm
Materiál:          tvrdší šedozelený resin 
Počet dílů:       1











Žádné komentáře:

Okomentovat