čtvrtek 2. února 2012

Modelaření na kolenou

Čím je člověk starší, tak vedle mnoha dalších věcí si i sám kupuje k Vánocům to, co se mu hodí. Je to na jednu stranu praktické, na druhou stranu to leze do peněz. O to více jsem byl překvapen, když jsem byl dotázán někdy v prosinci, co bych chtěl k Vánocům pod stromeček. Očekával jsem klasické ponožky, případně něco podobného. To hle ovšem opravdu ne. Protože jsem navíc tak nějak známý svým koníčkem, tak za otázkou následovalo i jedno ale... 'Ale žádné figurky!'
Tak jo, situace se vyjasnila. Navíc je pravda, že nějakou zásobu figurek mám, navíc poslední dobou se více a více přikláním k vlastní snaze o sculpting.

Ovšem když už někdo něco podobného nabídne, tak proč toho nevyužít. Shodou okolností jsem si ve stejné době chtěl objednat základové spreje od Citadel. Tak jsem přemýšlel, co si přiobjednat. Figurky ne, jejich technologie Citadel Finecast mě navíc příliš ani nenadchla. Nakonec jsem si vybral Paint Statiom. Sice jsem si říkal, že to je nejvíce ze všeho ne příliš užitečná věc, navíc obyčejné prkýnko by stačilo také. Jenže objednávku jsem odeslal a pak již bylo pozdě ji rušit. Nechal jsem to tedy být s tím, že z toho alespoň bude článek na blog. Nějaký příběh o tom, jak utrácet za zbytečnosti...
Jenže teď, po měsíci používání, musím přiznat svůj omyl. Podložka je to šikovná, opravdu dobře se s ní manipuluje a je velmi lehká. Navíc otvory v ní jsou přímo určené na barvy Citadel. A to jsou jedny z barev, které používám.

Zmínit musím i Work Station, který prodává Airfix/Humbrol. Ta mi přijde ještě univerzálnější. Ovšem tu jsem nikdy nezkoušel. Všimněte si (u obou) vykrojených míst na nohy. Opravdu to funguje a podložku si tak můžete dát na klín a pevně drží. Možnost přenášení celé podložky je velmi příjemné a v současné době tmavých dnů, se to hodí. Již se těším, až budu malovat/modelovat v létě na zahradě. Z takřka nechtěného vánočního dárku se mi stal velmi užitečný pomocník, díky kterému mohu plynule přecházet mezi modelováním a malováním. Nejsem odkázaný na stejnou židli, stejné místo. A pracovní stůl mám přitom stále uklizený. To jsem tedy nikdy předtím neměl...


 
Paint Station

  • šikovná pomůcka
  • snadno přenosný
  • je dobré používat i patřičný kelímek na vodu (prodává se zvlášť, případně musíte koupit dražší Paint Station + (kusově omezená, ale znáte to)
  • Paint Station + navíc obsahuje dvě paletky, dvě nádobky na vodu a řezací šedou podložku.  
  • malovat/tvořit lze takřka všude, kde si můžete sednout
 9,5/10

1 komentář:

  1. Ahoj, líbí se mi tvé postřehy, ale rád bych se tě na něco optal..je na tebe nějaký kontakt? třeba icq atd..?
    Pavel (56644327)

    OdpovědětVymazat