sobota 3. prosince 2011

Lopeeho pozdní páteční odpoledne.

V rámci mé soukromé osvěty polymerových hmot v blízkém i vzdálenějším okolí, jsem si objednal vytlačovací formy na polymerové hmoty. Pro sebe jsem v nich viděl užitek v tom, že si tak nějak pořád říkám, že praxe je právě oboru takového toho domácího patlání je potřebná a mohu si vyzkoušet nové techniky, navíc je vtlačovací forma ideální v tom, že takřka bez práce lze získat něco, co by někdo možná ani nikdy nevymodeloval. Navíc velmi rychle.

Stejně tak tomu bylo i v případě vtlačovací formy Sculpey Push Mold – Infant (tedy malé miminko). Nejprve je třeba říci, že malá miminka mají hlavu větší, než dospělý člověk. Je to díky tomu, že lebka již tak nějak moc neroste. Ale to je jen malá výtka. Rozhodně se z formy dá vymodelovat realisticky vypadající miminko -  někteří lidé nesbírají nic jiného. Ostatně na přiloženém videu můžete posoudit sami.

Něco podobného lze vymodelovat i s pomocí této formy. Ovšem nejen to. Když jsem totiž formu rozbalil, tak jsem stačil jen říci, že je to vytlačovací forma a… dál jsem se již nedostal. Sám za sebe mohu říci, že první zkouška nakonec zkouškou nezůstala. A navíc ani nevzniklo mimino. Ačkoli možná je to tak trochu mlaďas. Ale ne lidský. Jestli to bylo způsobeno tím, že se blíží doba, kdy bude v álejích zase nab… tedy plno Mikulášů a čertů s anděly… těžko říci. Na každý pád jsem řekl, že výsledného tvora ještě doupravím. 

A když jsem to udělal, tak mi bylo líto ho přeměnit zpět na neforemnou kouli polymerové hmoty. Takže se teď peče. V blízké budoucnosti napíši článek o tom, jak jsem vymodeloval chlupatou kůži a řetěz. Mohlo by se to někomu hodit. Mně určitě, protože tak naplním cíl tohoto blogu – tedy vytýčit cesty, které k cíli vedou, případně nevedou. To již ponechám na každém. Já se již začínám těšit, až co si udělám 'Atomové dítě'. Přeci jen cyberpunk se mi líbí poslední dobou víc a víc...






Žádné komentáře:

Okomentovat