středa 14. září 2011

Další využití polymerové hmoty

Pokud by se mezi čtenáři našel někdo, kdo by si nechtěl skulptění ani vyzkoušet, tak další způsob, jak se dá využít polymerová hmota mi přijde jako naprosto geniální. Snad proto, že je tak jednoduchý...

Další vlastností polymerové hmoty jako je třeba Super Sculpey, a o které jsem nemluvil, je totiž to, že se jedná o hmotu, která nemá mastný povrch. Z toho vyplývá, že ani neumastí nic, co k ní přiložíme, respektive do ní vmáčkneme.

Snad mám delší vedení, ale dokud jsem neviděl instruktážní video Miniature Painting Secrets with Jennifer Haley, kde je vidět, jak toho využije, nespojil bych si dohromady právě tuto vlastnost a malování figurek. Napadnout mě to dříve, nemusel bych si zbytečně lámat hlavu s tím, jak namalovat díl figurky, který musím nejprve namalovat, než ho přilepím k figurce. Z připojeného obrázku je to jasnější než sebelépe napsaný text.

Jak jsem navíc již psal, tak polymerová hmota se dá používat opakovaně. Tedy pokud ji nezapečeme (což je, uznávám, hlavní smysl polymerové hmoty). Pak s ní mohou již tak maximálně jen rozbít okno. Do té doby nám však bude sloužit k naší plné spokojenosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat