pondělí 13. dubna 2020

WIP 3 - Boj třicíti - 54mm Dioráma - figurka č. 1 - Dagworth

Ahoj všem příznivcům miniaturního sochařství.

Jsem zpět s další várkou fotografií WIPček. Na pár dnů jsem musel práci přerušit, ale už jsem zase zpět a pokračuji v tomto velkém projektu.

Dnes je to nějaká práce na obličeji, spíše jen základ, pak trochu práce na opascích, dokončování levé ruky a pomalé vyhlazování. Jako vždy, skáču od jedné části figurky k jiné, takže nějakou logiku postupu práce ode mne nečekejte. Nicméně, figurka už se začíná pomalu vyloupávat. Ačkoli, ještě hodně práce mne čeká, především vyhlazování a cizelování povrchů je náročná práce, a to nejen na čas. Ale zatím jsem spokojen a už v průběhu plánuji Dagworthova soupeře, kterým bude také panoš, Geoffroy Poulard, který v bitvě zahynul (byl jedním ze třech padlých na francouzské straně).

Pro dnešek tedy toto, a za pár dnů zase nashle u dalších WIP :)

Cheers Borek













Žádné komentáře:

Okomentovat