pátek 1. února 2019

Bitva v Tirat Nanaaru - Teaser - Monster Rider Challenge 3

Zdravím vás

No, je to jen necelé dva dny, co jsem vám tady na Lopeeho blogu představil soutěž vyhlášenou bratry Shifletty, a sice Monster Rider Challenge 3. No a protože mám v hlavě a částečně už i na papíře celkový koncept, není třeba odklát zveřejnění základních informací.



Na obrázku, jehož design bude rámovat všechny WIP fotografie tohoto projektu, vidíte ne úplně zřetelnou a ne zcela kompletní (záměr) siluetu vinětky, kterou připravuji. A z textu je zřejmé, že se bude jednat o malou scénu z bitvy v Tirat Nanaar (což v překladu znamená v Šedých skalách) jejíž ústřední dominantou bude - jak jinak - monster rider, čili jezdec na příšeře.



Jak jsem už pustil v předvčerejším článku, tahle idea není úplně nová. Její základ je třeba hledat v projektu Realms of Kenakarra Rose. Někteří si na něj možná pamatujete, a nejednou jsem jej zmínil i v článcích, které s ním přímo nesouvisely. Jen velmi ve zkratce - je to projekt fantasy miniatur z mého vlastního imaginárního světa. Miniatury měly být provázeny propracovanými příběhy, které by vytvářely hluboké pozadí a splétaly se navzájem do velkého příběhu o jednom kataklyzmatickém  válečném konfliktu - válce o černou růži z Kenakarry.

Projekt je v této chvíli u ledu, především z finančních, ale také jiných důvodů. Nedokončenou diorámku bitvy u Irnon-sol Terrat si můžete připomenout na fotografii.



Před necelými dvěma lety (asi tak nějak) mne napadlo zkusit projekt oživit jediným modelem, který by nebyl spojen přímo s oním už zmíněným konfliktem. Svět Illady, v němž se všechny příběhy odehrávají, má velmi dlouhou a pestrou minulost, a v ní je možné nalézt mnoho zajímavých námětů na miniatury.

A tak jsem procházel různé události z dějin mého světa, až jsem narazil na jeden zásadní zlom, který velkou měrou ovlivnil osud Illady. Byla to válka se Stíny.

To bylo ono. Tahle temná kapitola dějin skýtala mnoho materiálu pro ztvárnění hrdinského výjevu z některé slavné bitvy této války. A mně před vnitřním zrakem povstávala velkolepá scéna z Bitvy u Altierhainu, které se pak později neřeklo jinak, než Vítězství v Tirat Nanaar (v Šedých skalách). Bylo to vůbec první vítězství velké koalice všech ras nad jednou z armád Stínů, temných bytostí, které přišly do Illlady z jiné dimenze v neskutečných počtech a zahájili válku, jejímž cílem bylo vyhubení všech ras a zničení Illady. 

V této bitvě se poprvé zapojil do bojů i nově vzniklý válečný řád dračích rytířů, který byl založen právě za účelem boje s hrůznými vetřelci. Od začátku mi ale bylo jasné, že dračí řád bude muset počkat až na některý z dalších projektů. Moje vize se totiž dračích rytířů netýkala. Týkala se Elfů, Farseů a Guiulthanů, tří vznešených ras. 

Ačkoli jsem myšlenku rozpracoval do několika skic, díky zdlouhavým zdravotním i jiným problémům jsem ji nikdy nezrealizoval. Když jsem ale na FB spatřil první informace o Monster Rider Challenge 3, okamžitě mi vytanul na mysli tenhle projekt.

Jak už jsem poznamenal, ještě mi chvíli bude trvat, než začnu se skulptingem, příště vám tedy přinesu část příběhu, který tvoří pozadí zvolené bitevní diorámky. A nebude to už dlouho trvat, a vrhnu se i na slíbené WIP. No a samozřejmě, průběžně budu postovat i další své historické figurky :)

Přeji vám všem fajn zimní čas a nashle u dalšího postu :)

Cheers Borek








Žádné komentáře:

Okomentovat