neděle 11. srpna 2013

Busta barbara III. - opasek

Jak jsem již o malování opasku psal, použil jsem na něj Barvy na kůži od Scale75. Obdobného výsledku by šlo bez pochyby dosáhnout i s jinými barvami, ale v tomto případě mi práce přišla rychlá a vlastně i snadná.

As I mentioned before, for painting barbarian's belt I used 'Wood and Leather Paint Set' by Scale75. It is possible to reach the same result using paints by some other company but in this case the whole painting process seemed to me quick and easy, too.

Barvu jsem nechal důkladně proschnout do druhého dne. Potřeboval jsem totiž, aby byla dostatečně tvrdá, protože jsem použil ke zvýraznění největších odlesků světle žlutou pastelku. Jedná se vlastně o použití svého druhu modelářských pigmentů, které známe z plastikové modelařiny. Je důležité, abychom udělali jen drobné a přesně zacílené tečky. Pokud bychom chtěli jemně rozetřít pigment z pastelky do okolí, můžeme. Ale vždy jen hrotem pastelky. Ten je lepší jemně zakulatit, protože špičatou pastelkou bychom mohli povrch rozrýt. Na závěr je nutné povrch zalakovat matným (!) lakem.



I let the paint dry for about twenty-four hours. It was very important because in the next step I used ordinary yellow crayon. Using crayon is something like using pigments common in plastic modeling. It is very important to make just small dots. If we want to spread out the pigment, we can use the tip of the crayon. Only the tip (!) Before we use it, I recommend you to round it off because the sharp tip should plow the surface. At the end we have to use the matt (!) varnish.

Lesklým lakem jsem pak zvýraznil určité části opasku lesklým lakem. Díky tomuto kroku zvýšíme kontrast a opasek se zdá tmavší a více připomíná kůži.

Using gloss varnish helps to highlight some parts of the belt and thanks to higher contrast it now looks darker and is more like leather.



Žádné komentáře:

Okomentovat