neděle 21. srpna 2011

Ejhle člověk.

Musím se přiznat, že když jsem si někdy kolem Vánoc sestavoval objednávku z masq-mini, přidal jsem navrch anatomickou figurku. Zpětně musím říci, že je to jedna z nejužitečnějších pomůcek, které k vlastnímu skulptění používám. Na jednu stranu vím, že dostat se k tomu, že budu schopný udělat nějakou vlastní figurku, bude trvat dlouho, navíc se mi to třeba nikdy nepovede. Ovšem bez toho, abych studoval například anatomii nejen člověka, se mi to nepovede nikdy.
V dobách relativně rychlého internetu se dá snadno takřka vše najít, jenže vedle knih (kniha je kniha, to mi nikdo nevymluví, ovšem třeba i takový blog má něco do sebe) je dobré si představit i třetí rozměr. Nějaké rádoby moderní 3D zobrazení sloužící jen k vytažení peněz z kapes konzumentů považuji za zbytečnost. Ovšem dokázat si představit objem a vzájemné postavení jednotlivých svalů je více než potřeba. A právě k tomu slouží tato figurka. Od chodil k očím měří 90 mm. Vyrobena je ze světle šedého resinu. Můžeme si ji nabarvit, nemusíme. Cena €10 (+ poštovné) je více než dobrá. Vedle knih o anatomii (ty rozhodně nezahazovat !!!!) se jedná opravdu o velmi šikovnou pomůcku.
zde koupíme

Žádné komentáře:

Okomentovat