neděle 20. ledna 2019

Ruský granátník Pavlovského pluku - 54mm

Zdravím všechny příznivce miniaturního skulptingu :)

Netrvalo to ani moc dlouho, a jsem tu s novou figurkou. No, hlavně proto, že i tato byla dokončena už koncem minulého roku :P. Je to Granátník pavlovského pluku. Tahle figurka byla velmi rychle hotová, měl jsem na ni jen tři dny, nakonec jsem to ale zvládl, i když to znamenalo pracovat dlouho do noci.

Opět jsem použil Bees Putty, skvělou polymerovou modelovací hmotu (typ Firm), jen obě pochvy (ta s šavlí a ta prázdná na bodák), batoh, pušku s bodákem a čepici jsem dělal z Magic Sculptu


Kompletní prezentaci najdete jako vždy na mém blogu zde :).

 





WIP







Přeji vám vše nej a velmi brzy se sejdeme u dalšího skulptu :)

    Cheers 

              Borek

Žádné komentáře:

Okomentovat