neděle 2. prosince 2018

3DeVIL

Skutečně vám nevím, jak to dělám, ale každý rok mě potká nějaká figurka, kterou zkrátka ne a ne namalovat. A to tedy počítám od  začátku spuštění tohoto blogu. Tedy od roku 2011. Tím mi dovolte vám všem poděkovat, že sem chodíte. Přeci jen úplně původně jsem si chtěl něco jen tak psát pro sebe. Pak i pro vás, mé čtenáře. Ovšem i tak jsem měl za to, že to skončí někde u čísla 30.000 návštěvníků. Vlastně jen díky Vám to tu stále je. Přijde mi to neuvěřitelné. 

I really do not know how I do it, but every year there is a miniature I am not not able to paint. Well, I count this from the start of this blog. That means the year 2011. Let me thank you all for coming here. When I started, I just wanted to write something for me. Then for you, my dear readers. I still thought it would end up with some 30,000 visitors. Actually, thanks to you, it's still there. It is amazing, don't you think?

Ovšem zpět k té mé každoroční Nemesis. Tentokráte to byl mimozemšťan (snad ano, protože tohlesnad na Zemi nežije). Šlo vlastně jen o to, abych ho jakkoli namaloval. Tedy takový jsem měl z toho pocit. Odměnou mělo být, že budu mít fotografie na blog. Nakonec se z něj stala taková menší noční můra. Tedy ne že bych na něj musel neustále myslet, či tak něco. To ne, jenže stále mě strašil. Stručně se to dá shrnout následovně: takřka kompletní namalování: 3x. Rozmalované: 4x. Je to zlrátka rukama. Jenže díky tomu, že sem chodíte, je to i hotové. Jinak bych to asi vzdal. Pro mne je to ale skutečně ďábel. Proto nakonec i to jméno....

OK, back to my annual Nemesis. This time it was an alien (it maust be an alien because I hope it is not from the Earth). Well, it was just about painting it anyway. The reward for it should be simple - photos for my blog. Eventually it became such a lesser nightmare. So not that I have to keep thinking about it or something crazy like that. No, but it was still on my mind. Unfinished work. It can be briefly summarized as follows: almost complete painting: 3-times. Started painting : about 4-times. You're right - it in my hands. The trouble :-). Just because you keep coming here, it's done. Otherwise I would probably give it up. So it's my personal devil. Not Jesus. That's why I named it so...





Žádné komentáře:

Okomentovat