čtvrtek 27. dubna 2017

54mm Jan Lucemburský

Zdravím a přeji všem hezký den

   Jan Lucemburský, ačkoli byl v podstatě v naší zemi cizincem, představuje slavnou éru našich středověkých dějin. Možná největší jeho zásluhou bylo, že dal naší zemi svého následovníka, krále a císaře Karla IV., za jehož vlády české země vzkvétaly.  I jeho otec Jan měl své světlé chvilky, především to byl výborný politik a válečník, jehož věhlas se šířil v celé Evropě více, než v jeho vlastním království.



   I přes to, že bojoval s přicházející slepotou, byl důležitým hráčem na politické i vojenské scéně té doby. Nakonec, už úplně slepý, přijal žádost francouzského krále o pomoc v boji proti Anglii a vytáhl do pole. V bitvě u Kresčaku pak vyjel v doprovodu svých rytířů do útoku, v němž nalezl hrdinskou smrt.

   Figurka je vytvořena  v jednodušším stylu figurek toysoldiers. Materiálem bylo opět vynikající Bees Putty, krom kostry obalené základem z  Magic Sculpu, z nějž jsem udělal ještě štít, základ meče a podstavec.

   Kompletní fotoprezentaci najdete opět na mém blogu  tady :)






Cheers Borek





2 komentáře:

  1. Moc se mi líbí! Mám jen jednu takovou výtku. Totiž to '...(figurka je) vytvořena v jednodušším stylu figurek toysoldiers...' působí silně demotivačně a je to spíše k n@s%$. Tedy s nikým jsem tenhle názor nekonzultoval, ale mám za to, že se mnou souhlasí nejen šest figurkářů z pěti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. No tak ona opravdu není dotažená, vyhlazená, ani detaily nejsou na HQ úrovni, pro tuto produkci by to nemělo smysl. Ale demotivující? :D Naopak, ne? Nakopnout by to mělo... :).

      Vymazat