pondělí 17. listopadu 2014

Wargaming

Protože bych rád do budoucna rozšířil tento blog i figurky a tvorbu terénů pro wargaming, začal jsem malovat plastovou figurku ze základního setu 'Warriors of Chaos'. 

Figurky jsou v prodeji již pár let, ovšem  já si položil otázku, zda je složité podobnou figurku namalovat. A pokud ne, tak jak dlouho to vlastně trvá. Z toho důvodu jsem si z rámečku kleštičkami vyštípal díly potřebné pro praporečníka. Hlavu jsem použil z jiné krabice, ale také plastovou, stejného výrobce. Spíše to byl rozmar, než cokoli jiného. 





I'd like to add some articles about wargaming here. That's why I chose to build a simple plastic Warrior of Chaos. There are enough parts to assemble 12 miniatures in the box. I just used a different head fron another box. The question was simple - is it hard to build a miniature for wargaming?

Po základním očištění a nastříknutí bílým a černým primerem, jsem se pustil do malování. Nebudu se nyní nijak více rozepisovat o začišťování figurek, ovšem pokud byste měli zájem, rád k tomu nějaký příspěvek napíšu. 

Pak jsem se již pustil do malování. Uvítal jsem to i proto, že se stále vracím do bgěžného provozu, abych tak řekl :-). Zvolil jsem si bojovníka v barvách boha Nurglea. Tedy zelené a hnědé barvy. Proto jsem si jako základní barvu vlajky zvolil červenou, tedy doplňkovou (komplementární) barvu. Při vynaložení minimálního úsilí tak snadno dosáhneme poměrně výrazného efektu.

When I cleaned it and primed  it, I chose a Nurgle lord's standard bearer - green and brown palette. That's why the flag is red. Red and green are complementary colours and it's very easy to achieve quite a significant effect.

  
Pokračování příště / to be continued

Žádné komentáře:

Okomentovat