středa 9. července 2014

Podstavec z Afghanistanu / Afghanistan base

U čtyřkolky jsem si vybral jednoduchý podstavec - kousek půdy, několik kamínků a uschlý strom. To se tedy ještě nakonec rozhodnu. U podstavce jsem jen zvolil ne právě obvyklý tvar. Dalo by se mluvit o jakési nakloněné rovině. Je to proto, aby byla čtyřkolka dobře vidět a ve vitrínce se neztratila.

Protože jsem našel malé prkénko, které se mi svým,i rozměry líbilo, řekl jsem si, že ho použiji. Bylo dost nízké, to jsem ovšem vyřešil tak, že jsem z plastových destiček udělal ohrádku. Hrany nejsou ještě zabroušené, to ovšem udělám až poté, co budu s výsledný tvarem podstavce spokojený. Postup stavby podstavce jsem zachytil na fotografiích.

Base for the Quad Bike (Airfix /48) is very simple. My idea is some small part of Afghanistan desert. I just made from plasticard a small '1/2 box'. I believe the quad bike will be more visible when it will be done. You can see everything on the pictures.






Žádné komentáře:

Okomentovat