pátek 25. července 2014

Panoš - malujeme dřevo / Squire - painting wood SBS

Postup malování dřeva jsem již na blogu popisoval. Tentokrát jsem se však rozhodl míst černé barvy, resp. černého washe, použít barvu modrou. S výsledkem jsem mnohem více spokojen. Kontrast je zachován, navíc efekt starého dřeva se mi líbí mnohem více. Opět jsem postup zpracoval formou fotografií. Jednotlivých vrstev je možné přidávat libovolně, ovšem po osvojení postupu si vystačíme vlastně jen se čtyřmi/pěti vrstvami. Použil jsem jen wash (Citadel) a pak jen akrylové barvy. Samotná konstrukce je sice z dřevěné tyčky, ale kresba dřeva je stejně namalovaná tak, aby výsledek byl co nejvíce podobný mé představě o starém a suchém dřevu.





Painting wood's been already described on this blog. Using blue wash (Citadel) to paint the structure of wood was something new for me. I think it looks better and more real. What do you think? You can paint as many layers as you want - you can see how it changes with every new layer. There's the base for the squire pn the latest picture (there's about 5 layers).





Panoš - podstavec (54 mm)

Žádné komentáře:

Okomentovat