čtvrtek 6. října 2016

Velký test sochařských hmot Bees Putty - Úvod


        Dobrý den všem :)

   Zatím bojuji s angínou ne zrovna úspěšně (pokud tedy nepovažujete za úspěch abscesy na mandlích a druhou várku silnějších antibiotik). Snažím se alespoň připravovat se na dobu, kdy mi bude líp. Návrat Piety a Seriálu o skulptingu zde oznámím (vám již známými) teasery, dnes ale využívám chvilky, kdy je mi o trochu lépe a chci vás  navnadit na velký test hmot  Bees Putty, kterým začneme, jakmile tu mrchu (angínu) zaženu zpátky do defenzívy. 



   Pokračování  Velkého testu polymerových hmot jsem vám ostatně  slíbil v jeho posledním díle. Toto pokračování jsem podmínil (vcelku logicky ;) ) vlastnictvím všech typů hmot od této firmy, kterážto podmínka je už v této chvíli splněna.


   Bees Putty v současné době nabízí čtyři tvrdosti. 

Bees Putty Plastic - nejměkčí hmota 
     (testováno v našem testu samostatně i ve směsi se Super Sculpey Firm)

Bees Putty Plastic Firm - tvrdší hmota
      (prozatím netestováno)

Bees Putty Plastic Summer Firm - tvrdá hmota
      (prozatím netestováno)

Bees Putty Plastic Summer Firm Xtra - nejtvrdší hmota
      (prozatím netestováno)

   Krom  Firmu naleznete všechny ostatní na stránkách firmy Decodance zde, a firma Decodance snad brzy nabídne i Firm (mimo jiné i pro to, že jsem jej objednal a pan Vyplel se nám snaží maximálně vyjít vstříc) (Dodatek - v nabídce společnosti Decodance již najdete všechny čtyři typy Bees Putty, včetně Firmu), což tedy  bude mít pozitivní důsledky i pro vás - Firm je totiž ústředním a (podle mého skromného názoru) nejpodstatnějším článkem v nabídce BP, minimálně pokud jde o skulpting figurek.

   V tuhle chvíli mám doma všechny čtyři typy hmot Bees Putty, a také, jak asi tušíte,  jsem je všechny alespoň rámcově vyzkoušel, protože jsem byl velmi zvědavý.

   Už teď můžu směle tvrdit dvě věci. 

         Za prvé:

    Bees Putty je bez přehánění ta nejlepší (nejen) figurkářská skulptorská hmota, s jakou jsem kdy měl možnost pracovat.

         Za druhé:

   I když je možné všechny čtyři typy s různou tvrdostí  využít samostatně a modelovat vždy z jednoho typu, v podstatě  v konečném důsledku představují (nejspíše ne  předem zamýšlený, ale) dokonalý a komplexní sochařský systém, s jehož pomocí můžete vytvořit prakticky cokoli, protože všechny čtyři tvrdosti můžete využít na jediném skulptu (dokonce i Xtra, který má vyšší doporučenou teplotu tvrzení 140°). Díky tomu je možné využít různé tvrdosti pro různé aspekty skulptu (např. draperie ze základní hmoty, anatomii z Firmu, zbroje ze Summer Firm a vrstvené složité detaily z Xtra)


   A jak bude vypadat test?



   Před vánoci nasadíme základní srovnávací test (pokračování původního testu polymerů). V lednu pak přineseme čtyři bonusové díly, v nichž vám představíme tvorbu Fantasy vinětky právě z Bees Putty. Celý maraton si  dáme v průběhu jednoho jediného týdne. V určený  týden (bude upřesněno) od úterý do pátku vám přineseme každý den jeden ze čtyř dílů, v nichž vám pak předvedu ucelený sochařský systém Bees Putty při tvorbě oné fantasy scény složené z několika 54mm figurek. Nepůjde však o nějaké zkušební zjednodušené skulpty, ale o vysoce detailně propracované figurky.

   Tolik tedy k úvodu. Už nyní se snažím, kdykoli to jde, připravovat si testovací skulpty. Jakmile se mi uleví, začnu pracovat na testovém díle i na bonusových dílech. Před zveřejněním vám test samozřejmě ještě připomenu.

   Přeji hezký zbytek týdne a omlouvám se, pokud jsem přehlédl v textu chyby. Jde na mě znovu horečka a trochu mi to všechno splývá...

   Cheers Borek





  

Žádné komentáře:

Okomentovat