pondělí 27. června 2016

Chaosák boha Nurgle / Nurgle Warrior

Léto ještě nezačalo, ale to ani trochu nebrání v publikování prvního článku seriálu 'Summer of Chaos'. Tedy 'Léta s chaosem'. Aby toho chaosu nebylo málo - ale v plánu to opravdu nebylo, to mi můžete věřit - začalo to tím, že mi umřela SDHC karta s fotkami vzniku 'rybízového' podstavce. Zkoušel jsem ji přečíst ve dvou foťácích a v jedné čtečce a buď ji chtěl rovnou naformátovat, aby ji mohl použít, nebo na mně jukla hláška o tom, že musím vložit jinou kartu. Tu sice mám, jenže už bez těch fotek. Ještě se o to pokusím, ale nic moc si od toho neslibuji.

Pokusím se to vynahradit alespoň tím, že vám nastíním, co by nás - neštěstí nechodí po horách, ale po lidech, takže kdo ví - mělo v létě čekat. V první řadě ještě další tři figurky válečníků chaosu. Možná ne ihned po sobě. Od každého boha jedna. Aspoň jedna. Tedy jedna od  Nurgleho (což je dnes), další pak boha Slaaneshe, Tzeentche a Khornea. (Omluvte případně nepřesné skloňování, ale mám v tom chaos :-)). Samozřejmě - tedy hlavně - s odpovídajícím podstavcem. Aby vám to k něčemu bylo. Po pěšácích bude následovat i nějaký ten rytíř chaosu na koni. Na něj naváže můj pokus o vymodelování první figurky na koni. Samozřejmě také chaos. Jenže myslím, že o to nejde, zkrátka modelování jízdní figurky. Když všechno půjde tak, jak má, tak nezapomenu ani na příznivce 'historických' figurek, které nás zavedou na bojiště první i druhé světové války. I nějaký ten model se najde. Když všechno půjde ještě lépe, než doufám, tak bych rád publikoval i článek pro ty z vás, koho zajímá i něco jiného, než co jsem zmínil. Zkrátka hraje si celá rodina, či tak nějak podobně by to šlo říci. Prostě aby nebyl chaos jinde, než na stránkách tohoto blogu. Teď ale všem hezké léto, díky za pozornost a nezapomeňte, že tu najdete i pravidelně/nepravidelný (jak mu to bude vycházet) seriál od Borka o sculptingu.






1 komentář:

  1. Rybízový podstavec :DDDDD
    Mám v tom Chaos :DDDDD


    Vypadá fakt dobře. Jsem zvědavý na další tři chaosáky, a především na skulpting jezdce. Držím palce ;)

    OdpovědětVymazat