pátek 11. září 2015

Ponorka WIP / Submarine WIP

Protože ponorka bude přístupná ze všech stran (třeba jako středobod hracího stolu), bylo potřeba k ní i tak přistoupit. Jelikož jsem nechtěl dělat ponorku ve vodě, ale něco přeci jen trošku jiného, tak jsem si vybral ponorku na souši. Nu a jelikož se ponorka na souš dostane při svém spuštění a pak při svých opravách/konci služby, popřípadě nedobrovolně, tak jsem neměl moc na výběr. Ze stejného důvodu jsem také zavrhl vodu. Snad někdy příště. Ze všech možností mi tedy zbyla opuštěná ponorka. Bral jsem to hlavně jako svého druhu cvičení a také vyzkoušení (pro mně) nových postupů a pomůcek. Tedy jak vymodelování povrchu, tak i na druhé straně zničený trup s vestavěným motorem.

Sculpting submarine (yup, sculpting) is quite easy. I mean the background of the submarine: afloat, under water, in the workshop and ashore. I have chosen for abandoned one.... let's say a ghost submarine :-). Because of it may be a centerpiece of any gaming table, I had to sculpt it as a 360° model. That's why I have decided to make the two different halves. One to try sculpting the surface and the second one to sculpt damaged surface with the engine inside.

Motor jsem se snažil udělat co nejjednodušší. Hlavně tedy proto, že jsem byl hodně omezený možností přístupu do vnitřku ponorky a nechtěl jsem si práci ztěžovat. Jako výtečný detail je však leptaný ventil, resp. kolo ventilu. Loni jsem o něm psal a musím říct, že vypadá ještě lépe, než jsem si myslel.

Because I was limited by the space, I had to made the engine as simple as possible. I used the photo etched valve hand wheel


Pokračování příště / to be continued 

Žádné komentáře:

Okomentovat