čtvrtek 9. dubna 2015

Martian Ironearth

Tato barva má, až na barevný odstín, stejné vlastnosti jako Agrellan Earth (AE). Právě proto jsem si nejdříve řekl, že si ji nebudu kupovat. Stejně jako AE se dá totiž po úplném zaschnutí a vytvrzení (tedy cca do druhého dne) dále barvit, použít na ni techniku drybrush (čímž odpovídám dotaz pod minulým článkem), mechanicky se na ni dá působit - je tedy  křehká, ale jde to.... Takže proč nakonec neobarvit tu barvu, kterou už mám, tedy AE? Jenže nakonec jsem Martian Ironerth stejně pořídil. Pravdou je, že - stejně jako další barvy Citadel - je ve stejném balení, jenže v případě tohoto druhu barvy je to snad poprvé, kdy mi tento kelímek přijde jako vhodný. 
Na fotografii vidíte, že barva je poměrně hustá a nejsem si ani příliš jistý tím, že výraz barva je ten nejlepší, jaký lze použít. Martian Ironearth mi totiž nejvíce ze všeho připomíná gel. Dá se nanášet jak štětcem, který se dá vyčistit tak, jak jste zvyklí - tedy vodou - párátkem, kouskem špejle... Více než další slova vám napoví fotografie, kde je i uvedený čas. Upozorňuji, že na podstaveček jsem nejprve nalepil vrstvu písku a až na nej jsem pak nanesl Martian Ironearth.

Martian Ironerth is the latest Citadel colour. It is from their 'Technical' range and it has the same qualities as their Aggrellan Earth. For the very first time I wasn't sure if I should have bought it. Well, I've bought it after all.  ;-)
As you can see on the picture, it is quite thick. It means you can use brush (use water to clean it after it), toothpick, stick etc.. There are also times to help you to make your own conclusions how it behaves.


Žádné komentáře:

Okomentovat