čtvrtek 5. května 2016

El Toro - soutěžní model

Občas se najdou soutěže, které jsou natolik zajímavé, že by byl hřích se jich neúčastnit. Blog Massive Voodoo (MV) vyhlásil druhý ročník... no nebo obročník, či jak to vlastně je... soutěže tématicky zaměřené na šílený stroj ze Šíleného Maxe. Zkrátka přibližovadlo inspirované postapokalyptickým filmem Šílený Max: Zběsilá jízda. Žádná pravidla.

Dlouho jsem přesto zvažoval, jestli se do soutěže také zapojím. Jednak jsem stahoval gatě dost daleko před brodem, jelikož jsem asi tak před dvěma měsíci náhodou na jednom blogu - vážně nevím, kde to bylo, snad to byl někdo z Polska - viděl moc hezky postavený stroj. Pak jsem si nebyl vůbec jistý, že bych to dokončil. Přece jen občas spáchám nějaký ten tančík, či něco na ten způsob, ale že bych v tom měl nějakou praxi... Jenže pak jsem si řekl, že by to mohl být dobrý doplněk na podstavec pro figurku nějaké té (radio)aktivní bojovnice. Tedy jsem se nakonec do toho pustil. A díky Romanovi z  MV jsem to i dokončil, protože když už jsem měl všechno takřka hotové, lehce jsem přitlačil na přední kola a celý podvozek... no prostě křupnul, jak by řekl Ivan Trojan v zakázané reklamě. 


 Já jsem tedy nepožádal v lese stojícího mužíčka o nový (snad proto, že sněhu nebylo, takže kam by se schoval), ale poslal jsem fotografii nehotového vozítka do MV. A pak jsem to chtěl někam daleko zahodit, či tak něco. Prostě jsem měl vztek. Jenže mi přišla odpověď, ať to nevzdávám. Tak jsem to nevzdal. Publikuji zde fotografii. Ono když nic, tak to byla příležitost si vyzkoušet pigmenty, stříkací pistoli... a hlavně se zúčastnit. Byť konkurence je docela veliká. Sakra veliká.

MV's Mad Max Car Contest - Issue 2

Žádné komentáře:

Okomentovat